2013. augusztus 29., csütörtök

Samponok és Balzsamok

A hajnövesztő projekthez meg kell találnom a megfelelő sampont is, és miközben ezt keresem, sok mindent kipróbálok, ami léha nagyon nagyon nem válik be!






Sampon no. 1.
WU2
A zsíros hajra való  WU2 , nagyon hatásos volt, egészen addig, míg rá nem jöttem valamire. A ricinus olajnak , van egy alapszaga. 
Ha erre a nem pont kellemes szagú olajra, egy szintén elég büdös sampont kenek, akkor a hajam baromira (de tényleg nagyon) büdös lesz! Ezt pedig nagyon nem szeretném!  
Éppen ezért búcsút intek ennek a samponnak, amúgy nem volt vele sok bajom, csak hát a szaga...

 Balzsam no. 1.
Nagyon kerestem egy vékony szálú , zsíros hajra való erősítő balzsamot, és az AVON-nál ezt meg is találtam. Málna és hibiszkusz illatosítású. 
Miután kipróbáltam, rájöttem pár dologra.
 A felsorolt hatások közül, amiket ígértek csak az ILLATA vált be, de az sem tartósan, Nagyon zsírosítja a hajam, pedig jól használom! Ugyanúgy le is lapul tőle, és 2 hónap után sem lett erősebb a hajam. 
Nos,  ezért fogom lecserélni ezt a balzsamot is!



Ez lett volna az első termék értékelős bejegyzésem, és ha minden jól megy, hamarosan meg is vehetem a ricinust!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése