2013. augusztus 28., szerda

Előkészületek

Persze, mint minden nagy változást, ezt is alaposan meg kell tervezni! Nekem is vannak terveim!

1. Fodrász.
Mielőtt a nagy növesztésbe fognék el kell "vinnem a hajam" egészségügyi vágásra. Nagyon el van már töredezve a vége, és eléggé szétváltak a hajvégeim is.Csak annyit fogok belőle vágatni, hogy egészségesen nőhessen.

2. Megfelelő növesztőszer találása.
Több közül is lehet választani, én már döntöttem is. Nem fogok tablettát szedni... valami egészen másra gondoltam.

3. Ricinusolaj 
Erről a szerről már igen sokat hallottam, de még soha nem próbáltam. Heti 2 alkalommal fogom felvinni a hajamra, de hogy hogyan , arról majd egy későbbi bejegyzésben beszámolok.









 
4. Milyen hajat is szeretnék? 
Én már az előző bejegyzésben megmutattam nektek Amanda haját, de most is beteszek egy képet róla, mert tényleg nagyon szép a haja!

 




Viszont nagyon sok más fajta hajfazon is létezik, itt is érdemes körülnézni!















Ha minden készen áll, akkor Hajnövesztésre FEL!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése